Ce căutăm?
O persoană aptă pentru a conceptualiza şi implementa suportul de facilitare comunitară, care să deţină:
- Studii superioare finalizate cu licenţă;
- Experienţă de minim 2 ani în derularea demersurilor de facilitare comunitară;
- Cunoştinţe medii de operare cu pachetul Microsoft Office şi a navigatorului internet.
Ce vei face?
- Vei fi responsabil (ă) de conceptualizarea, planificarea şi implementarea suportului de facilitare comunitară pentru membrii grupului ţintă;
- Te vei implica în consolidarea participării grupului ţintă la activităţile ce vizează implicarea activă în dezvoltarea comunităţii;
- Vei participa la realizarea de dezbateri cetatenesti privind dezvoltarea comunitatii;
- Vei participa la organizarea şi implementarea sesiunilor de lucru pentru consolidarea spiritului de voluntariat comunitar prin activităţi de mentorat şi coaching;
- Vei participa la conceptualizarea, planificarea şi implementarea de activităţi educative privind nondiscriminarea.
Ce oferim?
- Oportunitatea de activare şi dezvoltare într-un mediu profesional,
- Salariu atractiv,
Dacă demonstrezi…
- Abilităţi superioare de comunicare;
- Orientare către oameni şi relaţionare;
- Pozitivism, dinamism.
Aşteptăm cu interes C.V.-ul tău, în format Europass la adresa de e-mail pakiv_romania@yahoo.com, până în data de 16.11.2017. Selecţia se va face în urma analizei CV-urilor şi a participării la interviu a candidaţilor compatibili cu cerinţele din anunţ.
Informaţii suplimentare se pot obţine la nr. de telefon 0258.811.170
Data expirării: November 16, 2017