Post – Facilitator comunitar

Ce căutăm?

O persoană aptă pentru a conceptualiza şi implementa suportul de facilitare comunitară, care să deţină:

  • Studii superioare finalizate cu licenţă;
  • Experienţă de minim 2 ani în derularea demersurilor de facilitare comunitară;
  • Cunoştinţe medii de operare cu pachetul Microsoft Office şi a navigatorului internet.

Ce vei face?

  • Vei fi responsabil (ă) de conceptualizarea, planificarea şi implementarea suportului de facilitare comunitară pentru membrii grupului ţintă;
  • Te vei implica în consolidarea participării grupului ţintă la activităţile ce vizează implicarea activă în dezvoltarea comunităţii;
  • Vei participa la realizarea de dezbateri cetatenesti privind dezvoltarea comunitatii;
  • Vei participa la organizarea şi implementarea sesiunilor de lucru pentru consolidarea spiritului de voluntariat comunitar prin activităţi de mentorat şi coaching;
  • Vei participa la conceptualizarea, planificarea şi implementarea de activităţi educative privind nondiscriminarea.

Ce oferim?

  • Oportunitatea de activare şi dezvoltare într-un mediu profesional,
  • Salariu atractiv,

Dacă demonstrezi…

  • Abilităţi superioare de comunicare;
  • Orientare către oameni şi relaţionare;
  • Pozitivism, dinamism.

Aşteptăm cu interes C.V.-ul tău, în format Europass la adresa de e-mail pakiv_romania@yahoo.com, până în data de 16.11.2017. Selecţia se va face în urma analizei CV-urilor şi a participării la interviu a candidaţilor compatibili cu cerinţele din anunţ.

Informaţii suplimentare se pot obţine la nr. de telefon 0258.811.170

Data expirării: November 16, 2017

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *